Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Bengang weyy -,-'

heyy ,


haih , aku baru je balik dari date tapi moody tk tentu pasal . patutnye kalau dh date suka tapi aku tk . apadahal ?  hell yeah , mana tk moody aku kalau ada orang cari nahas maut ngn aku . perempuan mne tah dtg tiba tiba nk gunakan boyfriend aku . kepala hotak dia -,-' 


kau pikir boyfriend aku tuhh macai kau ke ? shitt , mcm dh tkdea lelaki lain kau nk gunakan utk buat ex kau blah dari hidup kau ke perempuan ? kau dh terdesak sgt smpai nk gunakan boyfriend aku ? kepala lutut kau lah , haih, kalau tk kerana kwn aku , smpai mati aku tkkan tahu mendealah niyy . perempuan perempuan , tk payah ah kau nk gunakan boyfriend orang yg kau tk knal utk kebaikan kau . slowtalk ahh sendiri dgn ex kau , tk bole pikir ke ? dh bengap sgt smpai guna boyfriend orang ? cibett je kan kau ! 


okeyy niy antara chatt dia dgn kwn aku :-

haih , apedehal ? dari mne kau dtg sbenarnye nihh ? and mne kau knal kawan aku niyy ? kau tk batak dgn boyfriend aku ? bagus lahh . blah lah kau dari hidup dia . dh tahu tk batak tapi gunakan dia utk kebaikan kau , tk ke ba wau dal wau ha (bodoh) tu ?! paling kau buat aku bengang , kau guna bie bby sama boyfriend aku , kepala hanjing kau , kau guna 'awak saya' dgn dia utk penyemaran kau tu bole ahh aku terima lagi . niyy melebey lah sial , aku pun tk lahh macam tu weyy ! haih -,-' kau mmg melampau kan perempuan ? jangan buat aku tercarut carut dkt wall FB aku (bersyukur ahh aku tk add kau) -,-' 


okey stop ah pasal perempuan gila tu , niy lagi satu hal , kau apedehal nak cari gaduh dgn kawan aku hah miss A ? dh cukup bagus kau nk kutuk BESTFRIEND aku kt blog kau ? nk gaduh face to face ahh . tah kenapa ah dgn kau & geng je aku tk berkenan , mybe sbb kau melebey kot mengalah kan artist . nyahh , kau pikir aku tktao yg kau terkejar kejar kan HOT ? keluar KL ke TS sikit dh kecoh kt kawan kawan . menggelabah gila kau perempuan ! orang lain keluar smpai ke PAVI round2 KL tk pon macam kau nk kecoh2 . haih , kesian gila . kalau kau nk tahu aku suka kau pakai kain telekung tu kt sek , mmg patut pun . kalau kau tk ikut peraturan setakat pkai seluar trek tu je tkpea lagi niyy tudung pendek bagai mmg ahh kau kne denda nyahh . serve you right ! 
*okeyy sorry aku pula yg melebey padahal kawan aku yg dia kutuk . gagaga :D siapa tk marah oii kalau kawan baik kne maki dgn org ?

p/s: maaf entry kali niyy sedikit kurang sopan xD
Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment