Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

i'm coming back :D

heyy ,


holaa guyss , sihat ? :) okey , selama dua hari aku tulis dlm blog about aku gado now , aku tulis about CERIA thing pulaa . suka tak suka tak ? haha ;D gilaa kan ? xD


todayy story ... tkdea ahh penting mne . lagipun hari niyy tiada yg menarik punn . sama jee hari hari . bosan kan ? -,-' kt sekolah tadi punn tiada yg menarik . balik balik kerja sekolah . damn , bosann dengan kerja sekolah dh . haha , tapi kena juga buat dah kata PELAJAR kann -,-' untunglah siapa jadi PELAJAR niyy .. hari hari hadap BUKU x( paling untung jadi buda form 3 niy kann , lagi byk pressure . ouhh lalala bole gila jadinye x(


okeyy hari niyy yg buat aku terharunye ialah aku dpt birthday present form my lovely teacher . sumpah aku terharu gilaa :') first time tuh cikguru bagi aku hadiah . lagi lagi hadiah hari jadi :') *kau nk kata aku bangga ? yeahh , mmg aku bangga , kau susah ? mehh aku bagi buku lima utk kau :D 


teettt teettt , okeyy dh tkdea idea nk tulis apa -,-' kbai .


p/s: pelajar FORM 3 baca buku lah weyy , trial tk lama lagi tuu :p


AINADYRA

The End

0 comment here :):

Post a Comment