Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Baru terbaca xD

heyy ,


yeay , onlinee .. update .. okeyy happy :D *sorry tk betul dh oleh kerana excited sgt dpt update lagi xD


ehh , entry niy khas utk yg mengoment dkt tuto tuto saya . hehe , kepada awak awak semua yg mencuba tuto saya terima kasih okeyy . (acak2 tuto aku sedangkan tuto niy bersepah je dlm internet , cuma share saja) :D and maaf okey sbb baru terbaca comment dari kauorang sume . semalam tak sempat nk baca semuanya , hanya sempat update entry je -,-' . yg menjadi buat tahniah okey , kepada yg tk menjadi , sila cuba lagi . bak kata teacher saya 'used try and error' :) insyaallah boleh .


nk cerita sikit .. tadi kt sekolah aku tk mcm org puasa duhh . tah makruh ke tk . aku gelak je memanjang dgn kawan yg perangai gila gila mcm aku . lepastu ada lah sikit TERmengumpat orang . (sikit je tk byk pun) astaghfirullalazim . bulan puasa pun perangai aku sama je mcm bukan bulan puasa . apedehal kan ? hehe :D paling best aku , adha , liyana kaw kaw kne perli dgn pengetua sbb pasal tutt~ ngeh ngeh . but kitaorang masuk telinga kanan keluar telinga kiri je lah kan :D pengetua ckp 'kamu siapa nk membenci - benci orang , smpai tk tego kawan kamu sendiri' haih , kami tak terasa sebenarnye :D and maaf , ego kami tinggi :D 


itu jee . dh lama sgt tk update entry . tiada ayt dh . byee .

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment