Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

saya mintk maaf ='>

assalamualaikum w.b.t,

aceceh, mentang mentang bulan puasa bgy salam pulakan ? ngeh ngeh .

first, i'm sorry cause aku dh lama tk update entry . niy pun baru je menjenguk . second, saya mahu focus dlue dlm pelajaran sbb tk lama lgy nk periksa PMR dh . okeyy aku ngaku aku gentar even aku asyik online :'D third, big sorry kpd follower . insyaallah lepas PMR saya follow awak awak semua . fourth, yg request tuto nanti saya bagi link how to make apa yg kauorg request je eh ? saya tk sempat dan tiada masa nk buat tuto semuanya . fifth, tolong jaga blog saya bolee ? haha :p last but not least, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN semua :)

ouh yea, hari niy je dh dpt dugaan yg pertama . tadi bukak formspring . ada org cari pasal lah kan . tapi aku terima dgn hati yg positive . sabarjelahkan . lgpun aku tktao lah kn ianya dituju kpd siapa . but formspring aku, mesti lah kt aku . sokeyy, msuk je berbuka akhir puasa aku lepaskanlah kemarahan niy okeyy stalker ? :) even kau tk tunjuk diri kau yg sebenar kt formspring uh , tkpea.. aku tetap loving kau :') terima kasih . sbb ayt kau mcm ditujukn kpd diri kau sndiri je kn :)

alright then , time to go . doakan saya utk rajin dlm dua bulan niy eyh ? salah dan silap daripada saya harap dimaafkan :) byeee ..
The End

0 comment here :):

Post a Comment