Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

penad , letih , tired .

hari niy .. sumpah wey penad gyle vavi . dri pgy aku buad kerja kt umah . sidai kain .. basuh pinggan .. menyapu .. kalo sapu satu tingkt jea tkpea niy sbb rumah due tingkat , due2 tingkat tuhh lar aku kne sapu . mne tk penad nye knn . kalo aku sapu tkdea yg kacau senang jea keje aku sikit . niy bubu kesayangan aku kacau aku menyapu . aku sapu dye gy kejar penyapu tuhh . adess =.=' kn dah kne tengking ngn aku skly . aku tengking own bukan nye dye phm . lgy kejar penyapu tuhh ade la . adess . tension jea . melambat knn kerja aku btol . huhu . aku mndy peluh hari niy . huhu . tkyah mndy pagy own tkpea . haha ;D 


mule lar merepek cite aku . =.=' . 


eh , ade org CC aku lgy lar . kenapa lar aku jea yg jdy mngse CC kauorg ?? dunia niy mcm dah tkdea org laen jea knn ? aku nk marah org tuhh tk smpai haty pula . tkpea lar . kalo dye CC aku lgy , insyaallah aku sound dye . ;) . nk tao spe CC aku ? pikir2 lar sndiri . bukan yg smlm aku tgk tpy ini yg baru . org own org baru yg CC aku . =.=' geram jea . dah lar aku tga penad . maen facebook tgk2 ade org CC aku . tk pikir ke aku cpd marah bile aku tga stress ? grr~ bullshit btol kauorg yg suke CC knn .


p/s: please arr wey . jgn lar CC aku lgy . kauorg own mesty bosan knn dlm blog aku niy asyk cite psl copycat jea . =.=' aku yg menaip blog niy own dh bosan asyk tulis psl copycat jea tao . aku dah penad . kalau bole knn . aku tknk tao ape kau tulis or whatever kau ikut aku . buad naek kemarahan aku jea .


Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment