Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Dh mcm bibik .

hey2 ,




fuh fuh . penad lah hari niy . kemas rumah jeah memanjang . =.=' dh mcm bibik aku kt rumah sndiri . haha ;D mule2 bsuh pinggan , then sapu sampah keliling rumah . penad siot . mndi peluh aku dibuadnye . lps sapu sampah mop lantai . fuhh , kalau rumah cenonet tkpea , niy besaa gadang bertingkat-tingkat . (2 tingkt jea pong) . pnad sggt wey . rse nk pitam own ade . tpi aku kuad ent juga smgt niy . (cehceh) . dri aku terpikir cmne nk kurus ent badan , buad kerja rumah jea kurang juga 0.5 kalori aku . haha ;D at least tk gemok knn . wink wink ;)


penad .. penad dan penad . family aku tk lah sekaya kauorg nk berbibik-bibik . bgy parents aku , ada aku own dh ckup . almaklum aku sorg ank pmpuan dlm family . harap kn aku jeah lah bab2 kemas rumah niy . aisehh , sbaek lah aku niy perajin sikit . haha ;D (perasan kn) . sbaek mse kemas rumah tdy tkdea gangguan emosi . haha ;D tk lah mksud aku gngguan dri ank kucing aku yg suke mengejar bende2 niy . slalu nye aku sapu dia kejar pula ngn penyapu tuh . ishh . sabaa jeh lah . sbaek ank kucing . kalau datuk kucing dh lme aku rembat ngn penyapu tuhh . huhu . 


dh2 , aku nk mndy pula . bau badan aku dh semerbak satu rumah xD tkpea , lps niy aku wangi lah . wink wink ;)

Ainadyra


The End

0 comment here :):

Post a Comment