Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

jamuan hari guru school mak ;)

hey2 ,


yeah , jamuan hari guru sekolah emak saya dtg lagy . bngge ? tidak lah . nk cite jea ;)


today knn .. kalori aku myk gyle . fuhh , bertambah lgy lah knn berat aku . =.=' tkpea2 , ari niy jea aku mkn lahap , esok esok aku diet lah . wink wink ;) . tpy kn tk best sggt lah jamuan school mk aku kali niy coz tmpt dia sempit sggt . yelaknn slalu nye buad kt hotel berbintang bintang tbe2 niy kt restaurant beraircond jea . tk ckup budget agk nye . shh~ rahsia kita . haha ;D tkpea mk aku kata thun dpn dorg nk buad kt hotel palace of the golden horses . fuhh , hotel pling mahal knn tuhh ? cehceh , confem lah yg itu aku ikut . wink wink ;)


rugi knn . aku bwk camera tpy tk bergambar . yelaknn mood nk bergambar tkdea pula tyme tuhh . so , tkdea lah . mls lah . aku gi sne pikir nk mkn jeah tk pikir laen . aku ent kuat mkn . *kantoi sudaa =p . sporting lah kwn2 mk aku . dorg myk buad lwk . pecah perut aku dibuat nye . sbaek lah mknn yg dh tersimpan dlm perut aku niy tk terkuar balik sbb gelak . kalau tk kurus aku jdi nye . cehceh xD .


dh dh aku tkdea idea nk buad ayt pnjg2 . sje nk cite psal hari niy . yelaknn aku mkn lahap gile hari niy . tk cye ? nk bukty ? tk perlu , imaginasi jeah oke hunn ? ngee~ 


*cite aku mula lah mcm keling ayt nye . asl kn kauorg phm sudaa lah :)
Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment