Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Jogging . ;)

hey ,


rini aku jogging tao . semangat nk kurus lar kate ent . hehe . aku jogging of course lar ngn jiran2 aku knn . badan sume dh keding nk jogging lgy . hoho . ;) dri rumah pipah smpai perigi tujuh kteorg jogging . penad tao . haha ;D (acak2 jea aku) padahal jln jea smpai sne . ;D . dlm perjalanan nk ke perigi tujuh tuhh myk halangan kteorg merentasi antara nye menjauhi dri anjing . haha ;D tibe2 tga jln2 jea anjing ade . kteorg ape lgy menggelabah lar ke belakang balik . ;D . then , bile anjing tuhh dh blah kteorg jln lar balik . adess =.=' memenatknn btol . tkpea2 asal knn kurus ;) . then smpai lar kteorg perigi tujuh . oke , mndy peluh aku dibuadnye . jln jea dh berpeluh . mne tk nye knn dri kg sri ke perigi tujuh . confem lar berpeluh knn . 


then , kteorg own lepak lar di sne . pipah mule lar prangai dye nk join taici kt situ . haha ;D dlm kol 8.13 kteorg own blah dri situ . yeah . aku ngn jiran kesayangan 'pipah' jogging aww . semangat aku ikut pipah . even pnad aku tetap berbngge pd diri ini . ( ceh . ayt nk skema jea)  hehe . then , kteorg own lepak lar di kedai shamsiah . minum2 air teo ais . fuhhh . sedappp ( ! ) ;) . kt kedai sham kteorg gossip2 , kutuk , ngata2 org ouh . haha ;D intan mule lar kdg2 perasan dye dtg uhh . ;) . dh abis tuhh kteorg mule kn lar perjalanan pulang . lepas itu smpai lar kteorg di rumah masing2 . fuhh penad gyle duhh =.=' . hope kurang lar berat badan aku lps niy . hehe . =p

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment