Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Taggie from sis tira ♥

hey ,

Hari ini saya dpt taggie dri sis tira . terima kasih yea sis taggie adeq

(?) Anda rasa anda hot ?
* Tidak coz saya tk rasa panas own =p

(?) Update wallpaper anda sekarang
(?) Cerita pasal gambar ini .
* Kwn saya yg happening tyme tuhh :face15:

(?) Kali terakhir makan pizza ?
* 6 month's ago . smbut birthday tuhh
:face15:

(?) Lagu terakhir anda dengar ?
* Lagu di bloggie saya sndiri
:face15:

(?) Apa anda buat selain selesaikn tag ini ?
* Usha bloggie org & follow


(?) Tag lagi 4 orang ?

1. Sis aira > storycikaira.blogspot.com
2. Sis cykin > ashikin-nafie.blogspot.com

3. Sis mia > miazubir.blogspot.com

4. Sis Atiera > atierabell.blogspot.com

(?) Siapa orang no 1 dengan anda ?
* Jiran kesayangan saya pipah zull :face15:

(?) Nombor 3 ade hubungan dengan siapa ?
* Boyfie saya . aww
:t:

(?) Bagaimana pula dengan no 2 ?
* Jiran-jiran saya :face15:

(?) Kata kata cinta untuk orang no 4 ?
* I heart u .
:face15:

(?) Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag
* Kindness , Gergous , Awesome , Caring

Thanks again sis coz taggie adeq
:face15:lawat lah bloggie dia :-


The End

0 comment here :):

Post a Comment