Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

18 / 02 / 2011

hey ,


oke , disbb ent aku tkdea idea nk ltk tajuk ape so, aku ltk jea lah tjuk tarikh k :s: alaa , mknenye cite tntg hari niy lah .. paham murid2 sekalian :s: haha ;D


kt sekolah tdy ade buad aktiviti maulidur rasul . asal buad hari niy :s: suka hati mk bpk tiri angkt sekolah aku lah nk buad hari ape knn :11: kteorg buad kt dewan komuniti . naek bas wehh gi sana even dkt jea ngn sek (batak gila budak nihh) . haha ;D


smpai lah ke destinasi yg dituju (ckp mcm jauh je) emoticon22 oke , aku igt cm ceramah aww dia nk buad . if ceramah confem lah aku tido dlue . hehe . rupenye tk . kata aktiviti maulidur rasul tpy tajuk utama dlm aktiviti uhh cinta iaitu 'anda bijak jauhi zina' .


kteorg diceritakn cm chapter 4 subjek science form 3 . tahu :s: reproduction lah . haha ;D tpy ini bukan dia tunjuk yg lucah tpy dia nk kte insaf . myk yg diaorg tunjuk pd kami . tntg pengguguran , aids & segala bagai yg semaksud dgn nye .


tdy aku terglamour jap . sbb apa :s: boyfie aku jwb soalan yg diberi oleh pihak penganjur . tyme dia ke dpn sume aim muke kt aku . cehh , jgn lah pndg aku sggt . malu wehh :face16:


oke dh . mls nk pnjg lebar knn entry kali niy .. ptg tuhh pula , aku & pipah tusyen science . mse balik dari tusyen tuhh kn .. awww , saya nmpk si dia lah . handsome . dh elok berbunga bunga hati aku tibe tibe bunga tuhh layu sbb nmpk faizal . ish .. pelik betul aku , di mana ada aku , di situ ada dia . sabaa je lah :face61:


oke . habis dh . itu je nk cite . haha ;D


*esok sekolah ganti . mls nye lahh nk pergi :face63:

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment