Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

bored of the day

hey ,


wahhh , mushan knn :s: tk tao nk buad ape . buad tuto :s: entry aku penuh dh ngn tuto . nanti2 lah aku buad ehh :s: maaf , aku tga mls lah hari niy . huhu . jgn lah risau . aku tk lupe punye request dari kauorg . cume riniy je nk off duty :face15: dari aku tk tao nk cerita ape , meh aku cite tyme aku cuti seminggu niy .


4/02/2011
aku with family pergi ke selayang mall . yeah , maen bowling wok . best best :29: aku maen game 1 okey jea . msuk game 2 myk bola yg aku baling msuk longkang . hehe . hooye (:q:) smpai maghrib lah juga kteorg maen . huhu . baru jea igt nk gi shopping skly tpy nenek aku call mk aku , suh beli mknn . adoii . melepas aku nk ke shopping :face16: then , kteorg own balik kampung kt selayang (kampung ke:120:) hehe .


5/02/2011
pagi tuhh bersiap siap nk pergi kajang coz ade rumah kawen . aku skip cite eh ? smpai esok own tk habis knn kalau aku cite dari a-z :10: then , smpai je kt umah kawen tuhh , aku pat gula gula . haha ;D dh besaa own pat gula2 . dh org tuhh bgy aku terima lah :10: adeq spupu aku pula pat telur . tuhh lah spe suh tinggi sggt . haha ;D


06/02/2011
tkdea cite lgy :10: mlm niy :s:hoyee , maz tusyen annur . pat jmpe kau mlm niy knn:s: haha ;D (mcm kt sek tk mole jmpe je) :11:


itu je lah alkisahnye . bosan ? mmg own . aku tkdea idea so , aku buad cite yg bosan bosan :47:

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment