Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Contest 'if I have RM100'

hey ,


(Click gmbr utk pergi ke contest)

eh eh , tibe tibe hari niy berbesar hati nk join contest pula even lngsung tk pnah menang contest sbelum sbelum niy . sokey lah , msuk own hnye utk suke suki . menang kalah adat permainan knn :1: contest niy dianjurkn oleh sis auni . eh , aku msuk contest niy last minute lah . tarikh tutup contest niy knn 10 feb . skg 8 feb . hehe :face64: masih diterima lgy knn sis :s:



knpe gmbr mk & ayh aku :s:oke , if aku ada rm100 di tgn , first aku nk hadiah knn kpd kedua ibu bapa aku sbb thun niy mk ayh aku dh laburkn duit diorg utk blnja aku , blnja duit tusyen aku . aku tusyen bukan nye satu tmpt jea . niy bertempat tempat . so, aku tk pnh duduk sng thun niy coz nk pkir kn duit dari mne nk dpt utk gantikan balik . bgy mereka , dorg tk perlu ent duit knn:s: dorg hnye nk kejayaan ank mereka . tpy , tkkan hnye kejayaan :s:mcm mne if aku tk pat nk puas knn hati mereka :s:so, aku dh kumpul duit dari awl thun lgy utk hadiah knn mereka sesuatu sbgai tnda penghargaan . so, kalau aku menang contest niy , tkkn aku suka suke guna duit niy even aku niy suka berbelanja :1:


maaf jika teremosional disini . :face72:


tag:-
kak tiaa ,
kak athirah ,
follower bloggie niy .

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment