Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

mp5 ku ..

hey ,


hell yeah , mp5 aku ... dh rosak tao ! geram jeah . baru jea nk dga & nk msuk ent lgu tbe tbe jea tk moley on . haduihh . asal lah kau nk rosak tyme skg niy . dh lah aku kne hadap buku slalu . tnpe kau confem lah tk msuk otak aku blaja . yo yo oh jea aku niy , padahal kalau ade mp5 lngsung lah aku tk blaja xD shh~ rahsia kita aww . haha ;D


nah , ini rupa mp5 aku :-

ignore ent yg gmbr dlm tuhh lah . ini aku amek dari internet . tapi mp5 aku bentuk dia cmniy lah . tk sekaya kauorg nk beli lgy cnggih dari niy . kauorg mesty dh ade lgy cnggih dari niy knn ? sokey , aku beli niy own just nk dga lgu jea . duit ? sndiri punye ouh . penat aku simpan . act , dh lme dh beli mendealah niy . 3 thun lps =p baru skg nk rosak knn ? =.=' tunggu lah lgy 3 thun . niy knn dh payah nk gy repair . sokey2 , t dh ade duit aku gy repair . (agk2 bile lah knn?)

mp5 , saya rindu awak lah . cepat lah sembuh . )= (gila kejap)

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment