Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Selamat tahun baru cina .

Hey ,


aucak , sekejap jea dh bulan 2 knn ? dh raya thun baru cina . cuti sekolah seminggu own dh nk abis . dush dush , pakej ? mls ahh nk buad =.=' tk abis abis pakej . asl cuti jea mesti ada pakej . kauorg (pelajar smk serendah) dh siap pakej ? belum ? geng aku lah tuhh xD 


woot woot , smlm ent aku tido kol 1.00 . (kecoh kejap) cpt gila knn ? aku pling lmbd own pkul 2 . tpy smlm bunyi bunga api kuat sggt . tuhh yg tertido awal . haha ;D ngok , cite aku nk keling jea knn ? xD aku own tk tao npe aku tido awl sggt sdg ent bunga api bangai nk rak bunyi dia tapi aku dpt tido dgn nyenyak dan lena skly . cewahh . 


tahun niy tahun arnab . comel jea knn . hooyye , 'tuah' tuhh . why ? nta , aku bce surat khabar dia kata thun arnab bertuah . aku caya jea lah . (luaran bukan dlm jiwa) ;) dlm myk2 thun haiwan thun tikus best sebab aku thun tikus . haha ;D


btw , Selamat Tahun Baru Cina 1 Malaysia (!)

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment