Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Sukantara .

hey ,


mlm niy knn .. tkdea idea lah . so, aku nk cite psl sukantara kt sek aku tdy . hurm ... hari niy sepatut patut nye rumah sukan merah & kuning jea tpy smlm hujan , rumah sukan hijau ngade ngade tk sempat buad digantikan ngn hari niy . sebok jea rumah sukan hijau niy . haha ;D :11: okeoke , pipah & aku , dtg lmbd wehh , dh mula lari dh own . :10: then , kteorg dgn muke selamba lgy tk bersalah msuk jea lah rumah sukan masing2 .


tyme aku nk msuk dlm kelompok rumah sukan merah jea , tbe tbe ada org pnggil nama tutt~ siapa :s: rahsia :face75: rupe rupe nye tuhh faizal . ceh , buad tk tenteram aku jea . hoho . kalau lah aku tk msg no dia dlue , tkdea nye dia tahu hal aku skg niy . sabaa je lah :face61: perli aku memanjang je kau knn faizal . ish ..


berbalik pada tjuk . eh , aku igt ent nk lari with adha aww , tpy aku tdy lari lah ngn ainaa . nk lari bergeng lah katakan . aku dpt no bpe nk tao :s: jeng jeng jeng ... no 1 . alhamdulillah . tk pnh2 aku lari pat no 1 aww , (bngge seketika) :11:


then , lari 400m . fuhhh , smpai round kedua jea aku dh pancit . penat :s: tkyah kata lah . mmg penat gila :face63: dh lah takut lari last skly so , terpaksa lah aku lari juga . haha ;D alhamdulillah dpt gak lah mata utk rumah sukan
:face64:

balik rumah .... penat lah . tpy aku sempat bukak blog aku jap . haha ;D lps maghrib jea aku trus tido . hehe :face15: pastu mkn dan segala bagai (tuhh own nk kne cite) =p

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment