Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Baru balik dari bercuti ^.^

hey ,


walawey , 3 hari dh tk update entry kt blog . rindu lah :a1: haha ;D eh:s: nk tao aku bercuti kt mne:s: agk agk dkt mne :s: jeng jeng jeng . di Pulau Pinang jea pong emoticon55 best oke ke sne . walauown aku dh myk kali jejak ke pulau pinang , tah cmne percutian aku ke p.pinang kali nihh lgy best dari yg laen emoticon26


firstly , aku ke sne pkir nk beli baju baru jea . hehe . skly , bile bpk aku ckp yg dia dh tempah resort , walawey , ape lgy melompat bagai beruk lah aku . satu p.pinang tuhh bpk aku bwk family jln jln . gila best lah . kebas bottom aku duduk lama sggt dlm kete . haha ;D


paling seronok nye knn .. aku dpt beli baju . hoyee , dpt juga aku beli baju baru . yelaknn , thun nihh mmg susah lah aku nk keluar menyopping ngn family . memanjang jea aku tusyen . huhu . sokey , mk aku kata 'abis periksa jea kte bercuti puas puas' . yey :q: oke dh , ckup ah aina angan angan kau tuh ..:11:


eh , maaf ye follower . nanti aku follow balik . big sorry kalau kauorg igt aku tk follow kauorg balik . aku bercuti tk tinggal kn note . mls :10: tuto :s: waduhh , myk betul request knn . sokey , nanti aku tunaikn permintaan kauorg :1:


oke dh . byebye . mahu blogwalking pula . (oh gosh, pakej masih belum siap >.<) 

Ainadyra

The End

1 comment here :):

Post a Comment