Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Cerita malam semalam ;)

Hey ,


kauorg sihad semua :s: alhamdulillah bgy yg sihad . yg tk sihad sila mkn ubad :1: . okey , entry kali niy knn .. aku nk cite psl mlm semalam . ape yg menarik :s: tkdea yg menarik own . saje nk kongsi cerita :face69: .


oke , semalam aku demam . skg own aku tk berapa nk sihat . selsema jea memanjang . dh tiga miggu lebey aku selsema :face32: . okeoke . stop ckp psl selsema . geli geliman pula kauorg t baca entry ang . haha ;D . okey , ptg smlm ada koko yaw , aku dtg ouh . semangat betul aku walaupun selsema . kwn aku pula yg marah marah aku . haha ;D (sorry yeah , seriously aku niy degil)


then, balik dari koko tuhh sempat lgy lah kn aku bertarikh smpai pukul 6.30 . hoho , org demam own moley dating aww . jgn main main :10: . dh pkul 6.30 tuhh aku balik . tyme balik tuhh TERjumpa lah kwn kwn aku tga maen badminton kt rumah baru pipah . diorg sume ckp 'eh, dah baek terus demam?' respon aku 'senyum' haha ;D


dh smpai rumah tuhh , aku dgn pening nye ape lagi , terus tido lah . dari balik tuhh smpai pkul 8.15 aku tido . walawey , dgn tk mandinye . mk aku own mengamuk . haha ;D . aku mandi dlm pkul 8.45 cmtuhh lah . sejuk wehh :face72: . dh mandi tuhh, aku message lah with boyfie aku . dlm kepeningan tuhh smpat lgy aku msg . oke , aku maen msg smbil baring :face15: tnpa sedar aku tertidur smpai pkul 2 pagi .


aku pikir kn phone aku salah jam . rasa nk cmpk jea hp uhh :13:rupenye aku tgk semua org dh tido . jdy, betul lah phone aku punye jam . sebaik aku tk cmpk phone aku lgy . haha ;D then , aku baca msg dari boyfie aku . walawey , dia bgy pkul 9 lbey , aku balas pkul 11 . aku igt ent aku balas cpt . ptut lah dia ckp 'u dah tido ek?' haha ;D sengal nye lah kn :s: org demam cmtuhh lah :face75: . tyme tuhh juga aku kelam kabut kemas beg . hehe .


pagi tuhh pula , aku cerita kt mk aku , tk psl psl kne marah lgy :face71:
itu lah alkisah mlm semalam . kauorg demam2 jgn lah jdy degil cm aku. ang tk psl psl kne marah twice dgn mk kauorg . haha ;D


*still in demaming . =p

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment