Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Kejohanan sukan 2011

Hey ,


ape yg menarik tang entry kali nihh :s: tkdea yg menarik own . saja suka suki nk cite . dh aku tgk blog kwn kwn aku , sume cite tntg kejohanan sukan aku own mau cite juga . haha ;D tpy aku tkdea photo phuti cm diorg , so, aku buad entry tk bergambar kali nihh emoticon56


aku dtg ke sekolah seperti biasa . but .. aku , pipah & aina fisha terlambad pula . hehe . bak kata aina fisha 'kita gengsta' . haha ;D gengsta sggt own tk bole . sbaek lah tk kne denda duduk ats pentas tdy . woot woot . then , kteorg own diarah utk ke padang ..


smpai padang jea . aku ngn liyana dh sweet bagai kapel . hehe . kteorg bukan songsang yaww . kwn baekk knn , so, kami sweet sweet lah . haha ;D tiba tiba , aku nmpk boyfie aku emoticon63.. wohoo , suka .. then , ternampak pula si dia yg aku admire :9:. kwn boyfie aku rupenye . haha ;D


aku, liyana, adha & ajla own jalan jalan pergi kt ainaa adnan & afrina . gila gila duhh si ajla nihh . ish , malu kn aku jeah . haha ;D then , tyme kteorg nk pergi tmpt laen jea . ainaa adnan nk ikut dia ajk afrina . tpy .. selamba badak dia jea ajk budak mne tah ikut skly . siap dh pegang tgn budak tuhh dh . dia silap org . dia igt tuhh afrina . aku ngn kwn ape lagi .. gelak ahh mcm org gila kt tga padang uhh . hahaha . mesti malu gila knn kau ainaa :s:


then , ternampak pula sis eyfa , kaka aku . aku pergi kt kwn kwn dia , sis athirah , sis shai . kteorg amek gmbr . whoa , sumpah buruk mke aku :3: hope lah sis athirah tk taruk kt fb . huhu . pastu, sis eyfa ada belon .. aku ckp lah nk . sis eyfa own bagi pastuu aku nk tulis something kt belon tuhh . tyme aku tulis jeaa . tiba tiba ... kebaboooom . belon meletup . dush dush . yg bengang nye highlight tuhh kena tudung aku . cehh , berwarna tudung aku . sbaek warna kuning cair . sis eyfa ckp .. seni lah tuhh . sbaek aku cover gune pin kadet remaja afrina . haha ;D


pastu .. nmpk boyfie aku yaww .. aku terus pergi kt dia . dari aku jmpe dia smpai balik aku berkepit jea ngn dia :27: hoho . kwn aku own tnye .. mne aku pergi satu hari suntuk . hehe . aku kalau tk date tk sah aww :face9:


.... malas dh nk cite pnjg pnjg . penat dh tgn aku menaip . hoho . btw , tahniah to fazly coz menang dlm acara lumba lari dgn sek laen . cmnih lahh kwn aku emoticon26 bak kata syamil 'kaki anjing' yg bermaksud kuat lari .

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment