Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Tutorial : Background template

Hey ,


mlm niy tga rajin nk buad tuto niy . saja nk ilang kn stress dlm kepala hotak niy so , aku merajinkan diri buad tuto . kt sekolah tdy tension dgn seorang guru . dia penyelia petang . sesuka tiri mk bpk dia je nk marah aku . mentang2 aku rendah nk ckp aku budak petang pula . haktuihh dia :face33: dh malu buad cara malu . niy nk malukan aku pula depan orang ramai ngn suara lantang kau tuh . okeyy maaf . tiada respect dh . (org tga marah mmg cmniy) okey , niy nk bercerita ke bertuto :s: haha ;D jum mula tuto:-

1. Dashboard > Design > Template Designer

2. Pilih template mana yg kauorg suka .

3. pergi ke background .


4. kauorang bole pilih background apa yg kauorg suka kt situ atau kauorang bole 'upload image' kalau nk background sendiri .


5. dh upload :s: okey kauorg mesti pilih 'tile' & tick mcm gmbr di bwh niy:-


6. apply to blog .

7. okey siapp :r: jgn lupe comment:)

*di bwh niy background yg aku dh carikan utk kauorg . click dlue sbelum copy . boley search background di google jea .




Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment