Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Apabila obses sangat :D

Hey ,

apa khabar semua :s: hari niyy kan rajin pula kan aku update entry . hehe . biasalah , dari semalam senyum aku tk surut2 . kenapa :s: sbb nye smlm aku pergi pesta buku , PWTC . yeahh , kali niy pergi dgn family pula . wink wink emoticon55 . first thing aku pergi sana , dh confem2 aku pergi ainmaisarah punye tempat dlue . okeyy , aku sangap sggt ngn novel dia . haha ;D


aku igt nk beli dua buku jea aww , impiana 3 & impiana 4 jea . tibe tibe ayh aku ckp ,


abah: npe tk beli yg kotak tuh jea :s:
aku: yg limited edition punye :s: mahal lah, nak ke abah belikn :s:
abah: berapa harga :s:
aku: rm80 lah .
abah: abah bgy rm50 yg laen tambah sendiri .
emak: nah lgy rm30 .
aku: whoaa , (dgn muka terkejut) betul ke niyy :s: terima kasih mak , abah :n:


aku hapee lgy , impiana 3 & 4 dpt , yg limited edition punye own dpt . fuhh fuhh , tk sia sia aku pergi dgn family . hehe . butt yg sedih nye.. ini kali kedua aku nampak kak ain . aku nk bergambar ngn dia tpy ramai sggt org , jdy aku blah je lah lps bayar tuhh . tk dpt lgy tanda tgn dari kak ain :face21: sokeyy lah .


semalam lahh hari paling indah buad aku . hanya kerana aku dpt novel ain maisarah smpai ke hari niyy aku senyum tk henti2 tahu tk :s: haha ;D orang laen sibuk nk PMR aku sibuk nk beli buku novel ain maisarah . hehe . tkpeaa , aku tahu kauorang own sangap sggt mcm aku (siapa yg minat jelah) 02


(ade lgy yg belum beli)

(impiana)

(BSB)

(aku mahu ke new york)

(limited editon punye :D)


terima kasih emak , abah belikan adik buku novel paling adik minatt :h: sayang emak, abah . i'm promise i try my best to get 8A's in PMR . insyaallah :face64:

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment