Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Holaa bloggie .

Hey ,


damn , miss gila lahh aku kt blog niyy . dh lma gila tk update . fuhh fuhh , berhabukk nye :D maaf lahh kalau ada yg selsema bila baca blog niyy (okeyy , mengarut dh) 


btw , nak tahu kenapa aku dh lama tk update blog ? niy disebabkan computer rosakk -,-' update yg niyy pon t'pkse di lappy emak . cehh , sangat tak bestt . kt lappy emak segalanya takdea . photoscape , photoshop dan segala bagai ahh yg aku suka belek belek . geram derr . okeyy , kalau aku tunjuk perasaan kt sini bukan nye boleyy elok balik computer tuh melainkan kne hantar repair . fuhh , okeyy sabaa =)


hoyee , ada cerita bestt yg tk dpt aku lupakan . smpai skg aku gelak sorang sorang mcm orang gilaa . :D ceritanye mcm niyy .. masa balik sekolah tdy aku balik ngn jiran aku, pipah . time tuhh aku tga pgg fail disbbkn panas aku own kipas kan lah diri aku dgn fail tuhh . then , mse jln aku tnye pipah 'asal kau lambat balik, kau tahu tk banjir .....' tiba tiba kertas tuhh bertaburan kt tepi jalan . fuh fuh , maluu ahh tyme tuhh . yg tolong ambilkan kertas2 tuhh pipah . kesian diaa . sorryy yaa pipahh . aku tga tahan malu kowt tyme tuhh . haha ;D it's okeyy yg pnting kita sama sama malu . ;D (dalam hati aku sarat berdoa supaya org tk nmpk / ungkit hal tuhh) haha ;D


dh mlm ahh , laen kali jea lahh aku update entry laen . bye bye & goodnight =)

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment