Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

kalau itu yang semua orang mahu :')

heyy ,






first , sumpah aku terharu dgn kau , yang izzatul natasha :') terima kasih beri kata kata semangat utk aku . and terima kasih juga sanggup buatkan entry utk aku :)


yee , aku dh sehabis mungkin berSABAR yang dgn perangai BACKSTABBER tu . dh masuk 2 tahun aku try menyabar kan diri . but tiba tiba aku terluahkan perasaan dkt liyana and adha . rupenye diorang pun seperangai dgn aku wey :D diorang pun dh lama sabar dgn perangai si DIA . dia bukan sekadar mengutuk kitaorang .. tapi perli orang pun nombor satu . apedehal kan ? -,-' 


dia tak faham ke manusia pun ada perasaan . takkan perasaan dia je kteorang kne jaga kan ? perasaan kami niyy cmpak mne ? lombong ? longkang ? yeah , kteorang bergaduh pun sbb dia yg start dlue ken . kitaorang mula mula baik je dgn dia tapi apedehal dia nk mengadu kt semua orang dgn tangisan plastik dia tu ? buat muka tembok pula tu mengadu masalah kt semua orang . woot woot *clap hand . dh kutuk orang lepastu mintk simpati orang konon kiteorang yg bersalah . whoa , hebat kan dia ? aku suka gila lah dgn perangai dia yg macam kebudak budakan -,-' masalah bole settle sendiri dgn cara baik tapi dia .... grr~ tktao nk ckp ape dah . aku cerita panjang - panjang kang , budaa tu promote blog aku dkt semua orang pula . lagi cibett -,-' 


yeah , memang aku pernah terfikir . perlu ke KAWAN dgn orang mcm tu ? but aku tk pernah pun ckp masalah niy kt semua melainkan aku betul2 terdesak nk bagitahu :)


terima kasih YANG IZZATUL NATASHA kerana bagi kata kata semangat dkt aku . terima kasih juga kepada kawan yang lain . you guys the best and i love you kawan


Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment