Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

kawan oh kawan :')

heyy ,




nampak ken gmbr di ats niy ? yeah , that's MAIZATUL AFIQAH ♥ she's my friend and already be my BEST FRIEND =) okey , dia suka hakim AF sgt2 dan aku tktao kenapa -,-' haha :D


eh afiqah , mesti kau pelik ken tiba tiba aku taruk pasal kau kt sini ? haha , act , aku terharu lah dgn kau . kau BAIK , kau LEMBUT (tktao lah ken kalau kau ganas juga) , dan segalanya yg baik ada pada kau lah :) serious , aku suka kawan dgn kau . even kita hanya SCHOOLMATE bukannye CLASSMATE tapi aku bole lah rapat dgn kau :) igt tk masa aku merepek repek dkt twitter ? kau org pertama ckp kau kesah pasal aku . sumpah terharu :') kita tk rapat pun tapi kau tetap care pasal aku . kau takut aku ckp bukan bukan ken ? kt sekolah aku sambung merepek , kau suruh aku berhati hati bagai walaupun itu hanya gurauan :) tapi serious , kalau aku pergi pun org ramai tk kisah pun and aku tahu tu :') kau janji eh dgn aku , janganlah jadi macam aku . aku tahu aku tak baik mana , aku banyak buat masalah pada semua . janji tau tau . janji yg kau akn jadi buda yg baik :) I LOVE YOU kawan ♥




this is my buda kecik (okey sama tinggi dgn aku dia niy :D) okey , dia duk sg.choh aku duh serendah . mcm mne bole knal niy ? haha , buda niy selalu dtg serendah ouhh tuh sbb bole knal . lagipun knal dari FB dlue baru face to face . serious dia niy matured . haduihh , mak malu nyahh . haha ;D (aku buda tingkatan 3 pun perangai masih childish dia form 1 perangai serupa macam form 5 tahu ?) 


you , sumpah best lepak dgn you dlue tahu ? nanti kita lepak lagi okehh ? merempit guna motor shai lagi , buat tira marah lagi . nk nk ? haha :D then , naik motor smpai 3 org lagi jadi SAKAI . haha ;D okeyy best :) you kalau sekali cakap .. memang tkkn berhenti kan ? ada je benda nk ckp . i yg dga niy tktao nk jwb apa . you ckp dh lah macam org dewasa , i pun segan silu je nk cakap tahu ? haha :) eh , lepas PMR kita hangout KL pula okey ? I LOVE YOU Siti Syafiqah ♥

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment