Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

ending of trial PMR ^__^

auchakk , kita bertemu kembali ♥ berapa lama dah aku tak update ? alaa , tak lama pun kan . watlek je ah kan :) yeah yeah , tak lama lagi raya . suka weyy :D

Lagi suka sekarang niy TRIAL PMR dah habis . bangga sikit bangga sikit *senyum nampak gusi . haha ;D okey aku tahu ada negeri lain dah lama habis . saje nak tunjuk happy sekejap . for sure trial memang susah of the susah ah kan (ayat apa tu?) nak menangis aku jawab paper paper trial . almaklum aku kan a lil bit malas nak baca buku . ececeh :p lagi lagi jawab paper science dengan mathematic . mak aihh , menggeletar aku nak jawab . science paper 2 majoriti aku hentam . power tak ? math lagi lah . dah ah masa setengah jam berapa minit tah . aku jawab baru nombor 13 dah pukul 9.30 . lagi berapa minit nak habis masa . tak kabut sebenarnye nak jawab paper math . masa tu juga lah aku rasa nak koyak koyakkan paper . soalan dah ah susah gila pig -,-'

paling gentar sekarang niy paper BM . whathehal ? ouch , cikgu cakap keputusan tak memuaskan . haduihh , baru je ingat BM nak score A . bila dengar cikgu cakap macamtu , memang musnah lah harapan . niy ah akibat malas baca buku >.< *sila jangan contohi saya yang jarang buka buku :p hopefully , result lulus dan memuaskan dah kira okey kan ? tak dapat cemerlang redha je lah kan . takkan nak ambik pistol bunuh diri pula kan . chills . 'setiap kegagalan pasti ada kejayaan' :) (tiba tiba datang ayat camtu)

so now on , trial dah habis kan . forget je lah about paper paper tu . sekarang ingat nak MERDEKA RAYA jee . oyehh , raya raya juga , merdeka jangan lupa weyy . haha ;D kesian ah pejuang pejuang kita dulu menentang penjajah kita tak ingat kan . jasa mereka besar duh , tiada siapa boleh balas melainkan dengan mengingati jasa mereka (dari mana datang ayat sastera tiba tiba niy?) MERDEKA ! :p

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA PUASA guyss <3 rebutlah peluang keemasan tuh dengan mengutip duit raya yeah . haha ;D pergi serbu rumah orang banyak banyak . jangan lupa tuu :p kalau orang tu tak bagi duit maki jee depan depan . haha , okeyy gurau kasar . jangan ah percaya :p kalau orang tu tak bagi cakap je camni 'alhamdulillah , murah rezeki makcik pakcik dengan juadah kuih raya JE' confem diorang mesti bagi duit raya punya . haha xD (serious , aku TAK pernah buat lagi) kauorang nak buat ? jangan marah aku kalau makcikpakcik tu bagi free gift penampar kat kauorang :D

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment