Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Terasa cemburu menusuk ke kalbu ='>

heyy ,

wohoo , apedehal kan buat title mcm pkwe cari perempuan lain jee ? haha ;D entry niy tiada kne mengena dgn hubungan percintaan aku okehh ? ;)

fuh fuh . update entry niy smbil dga K-pop yaww ♥ baca buku tkdea pun . haih , periksa trial tk lama lagi niy -,-' kata je nk berjaya tapi pemalas , whathekes kan ? just forget book for awhile lahh . today online aku terus bukak blog tahu ? penat aku follow siapa yg follow blog niy aww . ada lagi yg aku belum follow . wohoo sabar okehh ? tangan saya dh penat tk bolee nk click tetikus dh . hehe . esok esok saya sambung balik follow kauorang sumee okehh ? :D

and yeahh . aku cemburu tgk blog kauorang sume . mak aihh , sume tiptop kan ? whoaa .. cemburu , jealous sume ada lahh . blog kauorang cantik cantik je sume tak mcm blog niy .. simple jee kot . haih , tak tuka tuka dari dlue . nk juga upgrade mcm kauorang punyee blog tapi tiada masa pula x( untunglah siapa yg tak amik exam besar mcm aku niyy . tk dpt online selalu . kne baca buku jee memanjang -,-' sokeyy demi nk berjaya terpaksa korbankan sekejap masa . huhu . wish me luck yeahh :)

eh , dh dh . nk out . selamat bersahur kauorang sume . wink ;) kbaii ♥

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment