Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

kau cemburu apa ?

guys , sorry for not updating . busy nak exam PMR katakan . ecece . haha ;D kauorang dah ready ke ? aku ? of course belum . ngehh ^_^ . okey , aku malas lah nak type panjang2 . update niy pun sbb nak gtau niy . dalam blog aku semua doodle niy aku dah minta izin okey baby -,-' kalau tak puas hati awak awak semua boleh cakap lah kan . 


kenapa aku tiba tiba cakap cmniy ? okey take a look kt aku punye blog page :-




tiba tiba tergerak hati aku nak visit blog page sendiri . okey , aku tak tahu ape masalah perempuan niy -,-' . memang dlu aku ada guna doodle tanpa kebenaran tuan punya badan but now , dalam blog aku semua yang halal halal okeyy . yang list dalam littlenubnub punya tuh dah lama dah dia taruk . aku dah minta maaf kat dia dan tuan punya badan yg aku cilok dlue . cuma dia taknak delete je url blog aku dari list dia . so , nak heran apa kan ? kalau awak cemburu , awak boleh cakap lah ye babyih -,-' kau tak nampak apa aku dah taruk kredit kat blog aku ? kau jenis yg kne pakai spek ke baru nampak ?


kau tak caya lagi ? kejap yehh :-


okey , garis kuning tuh aku , yang merah tuh tuan punya badan . kau nak cakap apa sekarang niy perempuan ? tak puas lagi ? meh sini kita slowtalk elok elok meh . kalau kau tak caya lagi , kau tanya lah tuan tuh sendiri . benda yg dah lama kau ungkit . jeles lettew -,-'


ada lagi sorang . anonymous asli mana pula datang terjah blog aku niy :-




first time aku jumpa anonymous macam kau kt dlm blog aku wehh . kau nak kata aku bajet ? tang mana kau nampak aku bajet tu ? sumpah terharu . puihh . meh sini kita slow talk juga meh kalau tak puas hati . menci taw kalau orang main cakap tak tentu pasal niy . suck ! -,-' kalau berani sangat tunjuk lah kau tu siapa baru kau boleh cakap cmtu kat aku wehh . niy bagi nama anonymous . alahai , apa pun tak boleh -,-'


okey , sorry for rude entry . saya minta maaf dari hujung rambut hingga hujung jari kalau saya ada buat salah, buat awak cemburu ke, buat awak marah ke . for now aku malas nak gaduh gaduh lah . aku nak PMR niy . nak gaduh pun tunggu aku dah habis jawab periksa yeah . 


bye guyss , take care and good luck for candidates PMR :)

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment