Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Finally , PMR dah berakhir :D

jengg jengggjengg jejenng jengg jengg . *kay , berapa banyak 'jeng' aku nak sebut daa . tepuk tangan sambil menjerit 'horreeyyy' ye kawan kawan :) PMR dah habis lah awak . suka tak suka tak ? hikhik ^^ (aku tahu lah baru PMR belum SPM) kayfine , happy sikit pun tak boleh -,-' ape pun tetap best sebab tak perlu buka, pegang, pandang buku yang tebal macam batu bata tu . hari rabu terus pulang kan buku SPBT . that's what i want to hear you know xD after this tak perlu susah payah membebankan badan yang dah sedia beban niy . kay utk sebulan dua je . lepastu dpt form 4 punya pula -,-'


jangan tanya pasal paper please . nanti aku nangis ape pun tak boleh :') 


okey kawan kawan . watpis semua :D lepasniy saya akan merajinkan diri saya utk membuat tuto . don't worry babeh . cakap jee . aku buat . *ecece , satu dua minta bole lahh :) 




"byee PMR hello ENJOY !"


Ainadyra

The End

2 comment here :):

AZIEMAHKHIR :) said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

hey..good luck for ur result okey..

aina dyra said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

@aziemah :) hey back :) thank youu ♥

Post a Comment