Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

*no title*


Soooooooooo fuckingfreakingshittinghellingdamningpigging bored doe lepas PMR . *berapa banyak perkataan tak elok aku tulis tu? Haha ;D camniy ah kalau dah bosan tahap dewa. kalau boleh semua perkataan nak dikeluarkan. hehe. eh seriously doe lepas PMR aku taktahu nak buat apa. buku dah tak pegang, tuition dah takde, sekolah dah takde bagi kertas banyak-banyak suruh buat latihan macam dulu tapi sekarang, semua buat kerja sendiri je. nak ponteng sekolah pun boleh. pergi sekolah pun bukan buat apa tapi duduk rumah pun bukan boleh buat apa. yang boleh buat pun tahi mata, makan, online, tidur, makan, online again and again and again.

damn, takde benda menarik ke yang boleh dibuat? bunuh orang ke? merompak ke? haih, bapak segala bosan. cuba bayangkan dalam masa dua bulan pergi sekolah yang tak buat pape pun. erghh~ boleh gila jadinya. Haha ;D yelaa siapa yang takde abang/kakak yang amek SPM boleh cerita lah pergi holiday dengan family. kalau boleh sekarang pun boleh pergi kan kan? aku niy ha, abang nak ambil SPM terpaksa ah duduk rumah je. nak bercuti pun kena tunggu bulan 12. takde lagi 'sekejap' kan sebenarnya --'

kay, aku online pun bukan buat apa. berTWITTER je. eh sila follow saya kalau mahu http://twitter.com/#!/ainadyra96 hikhik^^ kay, taktahu dah nak buat apa. 'tulah dulu suruh belajar taknak belajar sekarang dah tak belajar nak pula belajar'. yemme, taknak pegang buku. bosan macam mana pun TETAP taknak pegang buku. *buat muka sambil berkata 'no book please' dalam hati* ;)

kay finee bosan. *yawning* okey byee . takde motif pun aku buat post niy sebenarnya xD

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment