Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Semua dah maju, aku?


hai guys, okay tiba-tiba hari ni jari aku rajin pula nak tekan-tekan keypad. buang tebiat agaknya jari aku hari ni. eh, aku update pun bukan ada cerita best --' saja-saja update adalah. harini bapak segala bosan lah kan. agaknya sebab tu jari aku rajin sangat nak tekan keypad :P okay, update ni pun baru lepas blogwalking. fiuhh fiuhh. *tired face*

nak marah jap 'apahal kauorang punya blog semua cantik-cantik ha?!' damnn, kauorang tahu aku kat sini tengok jealous je --' tipulah kalau aku kata blog kauorang tak superb kan. fine, semua pandai IT kan. 'untunglahh' aku kat sini rasa macam ketinggalan zaman je. *sad face* blog semua nak canggih je. aku punya simple je --' ni yang nak tutup blog ni. *merajuk sampai nak tutup blog tak boleh belah xD

nak tanya, blog siapa ada tutorial youtube player untuk taruk dalam blog? aku tahu kauorang bosan kan tengok blog yang takde lagu. dulu dah try dah taruk youtube player dalam blog ni tapi lain jadinya. thefakk kan? so, sesiapa yang tahu sila tinggalkan link okehh? thank you.

P/S : Gambar elmo di atas takde kena mengena dengan entry kali ni --'

Ainadyra

The End

2 comment here :):

El said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

Aina aku ada jumpa satu .
http://www.lyssasecret.com/2011/08/tutorial-letak-lagu-youtube-tanpa-video.html
tak tahulah kau nak ni ke taknak.

aina dyra said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

@NABILA okay, thank you nabila :D

Post a Comment