Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Today at school

hari ni aku pergi sekolah tau. alaa... macam biasalah. even pergi sekolah boring tak buat mende kat situ tapi tetap pergi kan. kay, tadi ada perlawanan badminton (P) oh gosh my face was like :O. sebenarnya takdelah cuak mana, tapi bila main confem ah menggeletar macam parkinson. aku lawan dengan najihah, *dupdapdupdap* aku dah lah dah lama tak main then nak lawan pula dengan orang. kay, confem ah kalah. dan memang dah sah-sah aku kalah --' fine, it's okay, cikgu kata lain hari ada lagi. sedih okayy tak menang. tapi dah adat permainan kan menang kalah. lepas dah kalah tu terus aku cabut pergi tempat ping pong pula. mini badminton. haha;D
pun dah lama tak main juga mendealah ni. fuhfuh, menggeletar lagi macam parkinson. haha;D nak-nak pula lawan cina. oh goshh. dalam hati dah fikir kalah dah. last-last aku menang lawan cina tu. alhamdulillah. dahlah masa lawan tu, cina je tengok. lepastu cakap cina pula tu. apa ni? aku tak paham lah. cakap lah english ke, ni guna bahasa dia. okayy finee. bla .. bla .. bla .. lawan jiran sendiri, aina fisha. okayy best sebenarnya. ahaha;D power juga jiran aku ni main. tak sia-sia aku ada jiran macam dia xD kay, lawan dengan dia aku kalah. kau ada? :p main ping pong aku dapat nombor.3 okayy, first time tuu aku main ping pong boleh menang? percaya tak? hehe ;) lepastu main saidina pula ..


damn, main ni boleh mencarut-carut taww :D seriously lahh. aku dengan kawan-kawan main mendealah ni perkataan tak elok mana tak pernah keluar. semua main cakap lepas je. nak-nak pula yang mana dah nak bankrupt tu. dah lah Iqmal kaw-kaw kena 'bodoh' dengan aku tadi. haha;D sorry iqmal tak sengaja :P dan disebabkan aku cakap kat kau lah semua orang pun sebut 'bodoh' kan.. dan disebabkan tu juga kau digelar 'BO' oh how cute that name. haha;D seriously, aku tak sengaja. TERkeluar pula perkataan tu xD to alif, untunglah menang kan. semua tempat kau rembat. kaya kau terus. langgar je tempat kau confem ada je yang mencarut terutama jiran aku tu ha :p

today kat sekolah tak bosan mana. ada kawan, takdelah sunyi jee :)

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment