Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

Perlu ke tak?

okay hai kauorang. sorry tonight aku feel down lah dan aku pun tak tahu kenapa :( tapi takpe, down down macam mana pun aku tetap meng-happy kan diri untuk update blog ni okehh? :) but .. mybe entry kali ni agak drastik sikit ah. eh ye ke? k aku main tibai je buat ayat --'

tadi aku berblogwalking.. entah tiba-tiba mood rajin aku datang 'sekejap'. LoL. then, aku taktahu kenapa aku boleh terfikir, aku nak tutup blog. ergh~ acane tu? *thinkingface* so, apa pendapat kauorang? perlu ke tak eh aku tutup blog? kalau tak tutup pun aku just buat blog ni sebagai tutorial je. okey tak okey tak? heh, aku perlu kan jawapan nii. --'

kalau rasa-rasa aku MEMANG patut tutup blog, okay i'll do it ;) tapi kalau taknak, takde lah aku tutup. tapi aku akan tutup juga kot. LoL baik takyah tanya orang. okay joke actually. acane ni? nak tutup taknak nak ke taknak? *berfikir sambil garu kepala* Any ideas?

Reason kenapa aku nak tutup blog? okay here is it:-

1) Tak tahu
2) Tak tahu
3) Tak tahu
4) .....

LoL, sebenar benarnya memang aku taktahu kenapa tiba-tiba aku nak tutup blog. pelik bukan? --' dah tak payah cakap banyak. tolong aku bagi idea je boleh bukan? hihi ^^ thank you.

Ainadyra

The End

2 comment here :):

nieysa Azni said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

jangan lah tutup...
tak pon just bukak untuk tutorial je..
pleasssss :(

aina dyra said... Best Blogger Tips[Reply]Best Blogger Templates

@nieysa Azni betul you nak blog ni sebagai tutorial je?

Post a Comment