Welcome to my purplish blog. Stay cool reading my entry :) | Dashboard | Follow |

This is for you

Okay, tittle macam jiwang. grr~ lama kan aku tak update blog? hihi ^^ blog aku pun sekarang lengang je. okfine. tak kisah. so today, aku bukak blog and i look my followers and i was shock :0 *mak aihh, bapak lah broken aku punya english. HAHA;D tapi kauorang faham kan? okay dah tak perlu aku nak translate panjang lebar lagi. now my followers dah cecah 1000 orang. THANK YOU semua yang follow blog ni. even blog ni sakai nak mampus tapi kauorang tetap sudi jenguk dan follow blog ni kann? ni yang nak sayang kauorang lebih ni :D


Thank you to khairul. sebagai balasan awak telah menerima award oleh saya. jeng jeng jeng :-

This is it. oh goshhh o.0 sorry sebab tak cantik mana. aku dah tak pandai edit. dah lama gila tak pegang photoshop and photoscape. tu yang buat simple gila nak mati. buruk eh? hurm.. hurm.. takpe lah asalkan aku bagi awards untuk follower kan? hihi ^^ ini khas untuk follower blog ni yang 1000 ke atas. sesiapa nak amek lah. sesiapa yang taknak tak perlu amek. tengok je. nak kutuk ke nak maki ke aku tak kisah. all its up to you :)

Sekali lagi TERIMA KASIH semua ♥

Ainadyra

The End

0 comment here :):

Post a Comment